اس ام اس عاشقونه فسمت 2

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

نویسندگان

پیوندهای روزانه

قالب گراف دات آی آر بازی خونه تلاش برای دانلود چت روم اینترنت 100% رایگــــــــــــــــــان واسه کامپیوتر اینترنت 100% رایگــــــــــــــــــان دانلود آهنگ ” نجاتم بده ” علی لهراسبی دانلود آهنگ بی کلام چینی Yesterday ساز فلوت شعر زیبا با من بمون دانلود شکل برا زیبایی نیمباز والپیپرهای زیبا از کودکان بامزه سری اول اس ام اس های عاشقانه بوسه عشق عشق عشق … تصاویر زیبای یخ زدن آبشارها در زمستان عکسی که از نزدیک دیده نمیشود!! هکر موفق به هک سیستم مالی ایرانسل شد اما سرانجام دستگیر شد آپدیت آفلاین آنتی ویروس Nod32 کد 6758 به تاریخ 2012-1-1 شعرهاي عاشقانه زيبا مخصوص اس ام اس جديد بزودی آهنگ جدید دیگه از بهزاد چت از سایت با... yahoo,msn,iam,Gtalk,facebookبدون نیاز به برنامه آهنگ بیکلام از بهزاد مدیر سایت اصطلاحات چت (واسه تازه کارا خیلی به درد میخوره حتمآ ببینید) آلبوم مناسبتی ایام محرم با حضور ستارگان موسیقی ایران به نام سلام آقا ... س ام اس سرکاری زمستان ۹۰ اس ام اس عاشقانه جدید – آذر ۱۳۹۰ مطلالب ارسالی دوستان Face weblag کلیپهای جذاب و جدید +18 آهنگ جدید و زیبای علیرضا لاجوردی و محمد محسنیان به نام کربلا دریای خون (‌ ويژه ایام محرم ) مازيار فلاحي.دلم بشكنه حرفي نيست.گل نازمMaziyar Fallahi دیدن و مشاهده ادلیست دوستاتون در نیمباز - didan va moshahede addliste dustaton dar nimbuzz آیدی خودتون رو زیبا کنید سری دوم عبور از محدودیت های نیمباز عوض کردن passworde ای دی نیمباز خود با برنامه bombusmod_avalan ایدی نیمبوز خود با symbol های جدید زیبا کنید نوشته های رنگی در نیمباز add کردن دیگران پشت سر هم ساختن ایدی nimbuzz بدون برنامه با موبایل نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر 2 پسورد شامل بیش از 2.000.000پسورد ایدی نیمبوز recovery کردن پسورد در صورت فراموشی پسورد ایدی نیمبازتان آموزش فرستاندن پیامک ناشناس در گوشی های سونی اریکسون آهنگ بسیار زیبای حس غریب با صدای احسان خواجه امیری گلهای بسیار بسیار زیبا 2 30 آهنگ آرام بخش پیانو گلچین آهنگهای بیکلام زیبای ایرانی midi اصطلاحات چت تمامی ورژنهای nimbuzz برنامه های رایگان واسه موبایل آلبوم گلهای زیبا برنامه اجرای بازیهای سگا در کامپیوتر بازی خرگوش سگا اس ام اس زیبای ترکی به همراه ترجمه اس ام اس عاشقونه1 اس ام اس عاشقونه فسمت 2 ارسال sms رایگان جوک های زیبااااااااا sms ویژه تبریک تولد فهمیدن مدل گوشی افراد از طریق شماره تلفن آن ها کیت اگزوز ریموت دار برقی ارسال هوایی بار از چین خرید از علی اکسپرس الوقلیون آرشیو لینک ها

آخرین نطرات کاربران

مهمان - لینک دانلود خرابه - 1393/6/17
مهمان - لینک خرابه - 1393/6/17
مهسا - سلام خوبی عزیزم؟به منم سر میزنی؟منتظرت هستم
- 1392/3/10
بدقن - رش_باجفو - 1392/3/6
شیرین - سلام خوبین ؟ وبلاگ زیبایی داری موافقی با هم تبادل لینک کنیم؟ - 1392/1/22
الی - عالی بود - 1392/1/6
سالم - سلام حسته نباشي من از بلوچستان خاش .اميدوارم حوب باشي ايميل خوبي داري اما يكم متنوه بشه بهتره .اگه امدي بلوچستان در خدمتيم باي........http://gasr.loxblog.com/images/smilies/smile%2 0(27).gif - 1391/12/26
سارا - ساده می گویم عزیزم دل بریدن ساده نیست

چشمهای مهربانت را ندیدن ساده نیست



از زمان رفتنت خورشید را گم کرده ام

ناله های ابر را هر شب شنیدن ساده نیست
پاسخ:afarin - 1391/12/3
tania - man na email gozashtam na tel.man chikar konam akheپاسخ:یکی دیگه بساز راحت - 1391/11/13
tania - man na email gozashtam na tel.man chikar konam akhe - 1391/11/13

امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 207
بازدید کل : 220720
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


اس ام اس عاشقونه فسمت 2

بازدید: 1029

 

به حق ساقی کوثروجودت بی بلا باشد
 
سر دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد
 
 
 
به غم کسی اسیرم که زمن خبر ندارد
 
عجب از محبت من که در او اثر ندارد
 
غلط است هرکه گوید دل به دلراه دارد
 
دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد
 
 
 
دوستان را یادکردنعار نیست
 
قیمت کاغذ که صد دینار نیست
 
دوستان را یاد کن تا زنده ای
 
بعد مردن دوستیدر کار نیست
 
 
 
تورا می خواستم تا درجوانی
 
نمیرم از غم بی همزبانی
غم بی همزبانی سوخت جانم
 
چه می خواهم دگر زینزندگانی؟!
 
 
 
دگر حس شقایق را نداری
هوای قلب عاشق را نداری
واز چشمان خونسرد تو پیداست
 
کهشور عشق سابق را نداری
 
 
 
گر دلی دارم بدان دردست توست
 
گر تنی دارم بدان سر مست توست
 
گر دلم را بشکنی باز هم چه سود
 
کین دل ساده من پیوست توست
 
 
 
خبر به دورتریننقطه جهان برسد
 
نخواست او به منٍ خستهٍ بی کمان برسد
شکنجه بیشتر از این کهپیش چشم خودت
کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد
خدا داند که من نفرین نمیکنم
نکند به او که عاشق او بوده ام زیان برسد
خدا کند فقط این عشق از سرمبرود
خدا کند که فقط زود آن زمان برسد...
 
 
 
چشم چشم دو ابرو ...... نگاه من به هر سو
 
پس چرا نیستی پیشم ؟..... نگاه خیس تو کو ؟
 
گوش گوش دوتا گوش ..... یه دستباز یه آغوش
 
بیا بگیر قلبمو ..... یادم تورا فراموش
 
چوب چوب یه گردن ..... جایی نری تو بیمن !
 
دق می کنم میمیرم ..... اگه دور بشی از من
 
دست دست دوتا پا ..... یاد تو مونده اینجا
 
یادت میاد که گفتی ..... بی تو نمیرم هیچ جا
 
من ؟ من ؟ یه عاشق ..... همون مجنونسابق
 
 ****************************************                                  
 
گفتی که دگر در توچنان حوصله ای نیست
 
گفتم که مرا دوست نداری گله‌ای نیست
 
رفتی و خدا پشت و پناهت بهسلامت
 
بگذار بسوزد دل من مسئله‌ای نیست
 
 
 
شکست عهد من وگفت هر چه بود گذشت
 
به گریه گفتمش آری وچه زود گذشت
 بهار بود و تو بودی وعشق بود و امید
 
بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت 
 
 
 
دلم در حلقه غمها نشسته
 
زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست
 
تو را می خواهم و اینها بهانه ست
 
 
 
آسمان وقف نگاهت گل من
 
مانده ام چشم براهت گل من
 
هر کجا هستی و باشی گویم
 
که خدا پشت و پناهت گل من
 
 
 
همدم گل گشته ام همبستر خاکم مکن
 
قطره قطره می چکم از چشم خود پاکم مکن ...
 
 
 
ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش
 
با ما چون نیستی باهرکه خواهی یار باش
 
 
 
اگر دریای دل آبیست تویی فانوس زیبایش
 
اگر آیئنه یک دنیاست تویی مفهوم و معنایش
تو یعنی دسته ای گل را از آن سوی افق چیدن
 
تو یعنی پاکی باران تو یعنی لذت دیدن
 
تو یعنی یک شقایق را به یک پروانه بخشیدن
 
تو یعنی از سحر تا شب به زیبایی درخشیدن
تو یعنی یک کبوتر را زتنهایی رها کردن
 
خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن
تو یعنی روح باران را متین و ساده بوسیدن
 
و یا در پاسخ یک لطف به روی غنچه خندیدن
اگر چه دوری از اینجا تو یعنی اوج زیبایی
 
کنارم هستی و هر شب به خوابم باز می آیی
اگر هرگز نمی خوابند دو چشم سرخ و نمناکم
 
اگر در فکر چشمانت شکسته قلب غمناکم
ولی یادم نخواهد رفت که یاد تو هنوز اینجاست
 
میان سایه روشن ها دل شیدای من تنهاست
نباید زود می رفتی و از دل کوچ می کردی
 
افق ها منتظر ماندن که از این راه برگردی
 اگر یک آسمان دل را به قسط عشق بردارم
 

میان عشق و زیبایی تورا من دوست می دارم


می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: ساعت: منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 113
کل نظرات کل نظرات : 48
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 131

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 39
بازدید دیروز بازدید دیروز : 85
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 9
آي پي امروز آي پي امروز : 13
آي پي ديروز آي پي ديروز : 28
بازدید هفته بازدید هفته : 216
بازدید ماه بازدید ماه : 207
بازدید سال بازدید سال : 2128
بازدید کلی بازدید کلی : 220720

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.221.53.209
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

هدفتون از چت چیه؟

درباره ما

ترفند،پیامک،هک اینترنت رایگان،پروژه کامپیوتر
به وبلاگ من خوش آمدید نام:بهزاد >>>برای خرید ip و..... ای منو نوی ادد کنـــــــــــــــــــــــید ای دی نیمبوز:behzad*-_@nimbuzz.com*-_ نظر یادتون نره ایمیل یاهو:bia2ghasr@yahoo.com برای ارسال هرگونه سوال،درخواست ، نظر ... به قمست Profile در بالای صفحه رفته و ارسال نمایئــــــــد. راستی موقع نطر دادن آدرس ایمیلتون یادتون نره

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ghasre nimbuzzیا قصر نیمبوز و آدرس Bia2ghasr.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود